achterdeurdicht-family-affair-hero

WIE WIJ ZIJN.

AchterdeurDicht is een uniek programma ontwikkeld voor ondernemers, dat je leert om meer omzet te halen uit bestaande klanten. Het programma begon bij Dick Mik, die zich jarenlang specialiseerde in het bouwen van de perfecte klantrelatie. Aangevuld met de expertises van dochter Milou (psycholoog) en zoon Alexander (dataspecialist) helpt het programma vandaag al veel uiteenlopende organisaties om meer succes te behalen met bestaande klanten.

Dick Mik

Als commercieel directeur bij de Unirobe Meeùs Groep specialiseerde Dick zich in het behouden en uitbouwen van bestaande klanten. Hier heeft hij het programma AchterdeurDicht ontwikkeld. Dick ontdekte dat zeer tevreden klanten meer producten diensten afnemen én jouw bedrijf bij anderen aanbevelen. Dat betekende dus meer omzet uit bestaande klanten!

Vanaf 2013 richtte Dick zich als ondernemer volledig op klantloyaliteit en verfijnde hij het programma AchterdeurDicht: het programma dat momenteel al veel MKB’ers en ZZP’ers helpt om meer omzet bestaande klanten te realiseren.

Met het oprichten van AchterdeurDicht BV, het familiebedrijf met zijn zoon en dochter, kwam een langgekoesterde droom van Dick uit.

Milou Mik

Milou Mik, dochter van Dick Mik is afgestudeerd in Arbeids- en Organisatiepsychologie. Sinds 2017 is zij werkzaam bij een onderzoeksbureau dat zich voornamelijk op klant- en medewerker-onderzoeken richt. Hoe optimaliseer je de klantbeleving, hoe zorg je dat klanten zich écht binden aan jouw bedrijf en hoe krijg je optimaal betrokken medewerkers?

Als organisatiepsycholoog voegt zij veel kennis over mensen toe aan het programma van AchterdeurDicht, zowel aan de klanten- als aan de medewerkerskant.

Alexander Mik

Alexander Mik, zoon van Dick Mik, is afgestudeerd in informatiemanagement en voegt als Big Data Specialist kennis toe over data en het gebruik daarvan, altijd op een laagdrempelige manier. 

Sinds 2018 helpt hij diverse bedrijven met het inzichtelijk krijgen van data en zijn passie ligt vooral bij het helpen en verbetren van bedrijven op basis van deze data.