Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
AchterdeurDicht jaarprogramma.
Wil jij ook meer succes behalen met je bestaande klanten?
Wij helpen!
In het AchterdeurDicht jaarprogramma gaan we je helpen jouw klantrelaties te verbeteren en daarmee meer omzet te behalen. Betere klantrelaties zorgen namelijk voor minder klantverlies, meer omzet én nieuwe klanten.
Dit programma omvat
- 3,5 uur aan on-demand video’s
- 18 maanden toegang
- Toegang op alle devices
- Certificaat van voltooiing
Programmaduur
12 maanden
Tarieven
Vereisten
Geen
Voor wie is dit programma bedoeld?
MKB-ondernemers die willen groeien!
Wanneer kan ik starten?
Schrijf je nu in en start wanneer je wilt. Je kunt vandaag dus nog beginnen! De video’s zijn altijd en overal on-demand beschikbaar. Je kunt het programma dus volgen wanneer het jou uitkomt!
Heb je naast het jaarprogramma interesse in een training op locatie?
Wij bieden ook trainingen op locatie. Wil je dit in combinatie met ons AchterdeurDicht jaarprogramma? Dan ontvang je korting. Bekijk ook ons trainingsaanbod eens.
Wat houdt het AchterdeurDicht jaarprogramma in?
In één jaar tijd leren we je hoe je betere relaties met jouw klanten kunt opbouwen. Het AchterdeurDicht programma bestaat uit drie stappen:
1) klantonderzoek, 2) in gesprek en 3) verbeteren en vernieuwen.
Aan de hand van o.a. on-demand video’s, draaiboeken en praktijkvoorbeelden leren we je hoe je jouw klanten meer dan tevreden krijgt. Dit noemen wij “loyale klanten”.
Loyale klanten besteden namelijk meer, blijven langer bij je én raden jouw bedrijf vaker aan bij anderen. Zo ga jij al op korte termijn meer omzet behalen en zorg je voor een gezonde basis voor langetermijnsucces vanuit je bestaande klanten.
Op welke vragen krijg ik antwoord tijdens het AchterdeurDicht jaarprogramma?
In gesprek
- Hoe ga ik op een positieve manier met mijn klanten in gesprek?
- Hoe leer ik optimaal van mijn klanten?
- Hoe kom ik erachter wat mijn klanten nu écht van mijn bedrijf vinden?
- Wat verwacht mijn klant eigenlijk? En hoe kom ik hier achter?
Verbeteren en vernieuwen
- Hoe zet ik alle eerder verzamelde informatie om naar concrete verbeterpunten?
- Hoe overtref ik de verwachtingen van mijn klant?
- Hoe behaal ik meer omzet bij mijn bestaande klanten?
Wat krijgen klanten van
AchterdeurDicht?
Video-uitleg
Aan de hand van tientallen video-instructies worden alle stappen persoonlijk uitgelegd.
Draaiboeken
Waar nodig bieden wij draaiboeken aan, waarin precies beschreven staat hoe een bepaalde stap uitgevoerd kan worden.
Stappenplan
We helpen je stap voor stap naar minder klantverlies, meer omzet en een hogere klanttevredenheid.
Klantonderzoek
Plus en All-in klanten krijgen een professioneel uitgevoerd online klantonderzoek.
Ledencommunity
Hier kunnen vragen worden gesteld, kunnen leden met elkaar communiceren en kunnen ervaringen worden uitgewisseld.
Praktijkvoorbeelden
Hoe doen andere bedrijven dingen succesvol? Waar moet je rekening mee houden? Wij helpen leden met voorbeelden uit de praktijk.
Tips
Door de jaren heen hebben we geleerd wat heel goed werkt, maar ook wat je beter niet kunt doen. Deze ervaringen delen we met je.
OP ALLE devices
Het programma is geschikt voor alle devices. Dus bijvoorbeeld ook onderweg beschikbaar op je tablet of smartphone.
Gratis extra bonus
Leden krijgen nog een extra bonus: een gratis marketingactie om direct meer omzet met bestaande klanten te realiseren.
ONZE PROGRAMMA'S.
Ga voor betere relaties, loyale klanten en meer omzet.
Bekijk hieronder onze tarieven. Welk programma past het best bij jouw wensen?
Basis programma
- intructievideo's
- voorbeeldbrieven
- draaiboeken
- praktijkvoorbeelden
- telefonische support
- online klantonderzoek
- persoonlijke uitleg
- begeleiding Klanten Arena
- 1x persoonlijke begeleiding
- 1x persoonlijk advies
- 1x evaluatie
Plus programma
- intructievideo's
- voorbeeldbrieven
- draaiboeken
- praktijkvoorbeelden
- telefonische support
- online klantonderzoek
- persoonlijke uitleg
- begeleiding Klanten Arena
- 1x persoonlijke begeleiding
- 1x persoonlijk advies
- 1x evaluatie
All-in programma
- intructievideo's
- voorbeeldbrieven
- draaiboeken
- praktijkvoorbeelden
- telefonische support
- online klantonderzoek
- persoonlijke uitleg
- begeleiding Klanten Arena
- 1x persoonlijke begeleiding
- 1x persoonlijk advies
- 1x evaluatie
Wat klanten zeggen
Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.
Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!
De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.
Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.