online-training

AchterdeurDicht jaarprogramma.

Wil jij ook meer succes behalen met je bestaande klanten?
Wij helpen!

In het AchterdeurDicht jaarprogramma gaan we je helpen jouw klantrelaties te verbeteren en daarmee meer omzet te behalen. Betere klantrelaties zorgen namelijk voor minder klantverlies, meer omzet én nieuwe klanten.

Video afspelen

Dit programma omvat

  • 3,5 uur aan on-demand video’s
  • 18 maanden toegang
  • Toegang op alle devices
  • Certificaat van voltooiing

Programmaduur

12 maanden

Tarieven

Bekijk hier onze programma’s

Vereisten

Geen

Voor wie is dit programma bedoeld?

MKB-ondernemers die willen groeien!

Wanneer kan ik starten?

Schrijf je nu in en start wanneer je wilt. Je kunt vandaag dus nog beginnen! De video’s zijn altijd en overal on-demand beschikbaar. Je kunt het programma dus volgen wanneer het jou uitkomt!

Heb je naast het jaarprogramma interesse in een training op locatie?

Wij bieden ook trainingen op locatie. Wil je dit in combinatie met ons AchterdeurDicht jaarprogramma? Dan ontvang je korting. Bekijk ook ons trainingsaanbod eens.

Wat houdt het AchterdeurDicht jaarprogramma in?

In één jaar tijd leren we je hoe je betere relaties met jouw klanten kunt opbouwen. Het AchterdeurDicht programma bestaat uit drie stappen: 

1) klantonderzoek, 2) in gesprek en 3) verbeteren en vernieuwen.

Aan de hand van o.a. on-demand video’s, draaiboeken en praktijkvoorbeelden leren we je hoe je jouw klanten meer dan tevreden krijgt. Dit noemen wij “loyale klanten”.

Loyale klanten besteden namelijk meer, blijven langer bij je én raden jouw bedrijf vaker aan bij anderen. Zo ga jij al op korte termijn meer omzet behalen en zorg je voor een gezonde basis voor langetermijnsucces vanuit je bestaande klanten.

Op welke vragen krijg ik antwoord tijdens het AchterdeurDicht jaarprogramma?

Klantonderzoek

  • Wat voor soort klanten heb ik?
  • Wie zijn mijn grootste klanten?
  • Past de service die ik lever bij het soort klant?
  • Hoe kan ik dit goed op elkaar afstemmen?

In gesprek

  • Hoe ga ik op een positieve manier met mijn klanten in gesprek?
  • Hoe leer ik optimaal van mijn klanten?
  • Hoe kom ik erachter wat mijn klanten nu écht van mijn bedrijf vinden?
  • Wat verwacht mijn klant eigenlijk? En hoe kom ik hier achter?

Verbeteren en vernieuwen

  • Hoe zet ik alle eerder verzamelde informatie om naar concrete verbeterpunten?
  • Hoe overtref ik de verwachtingen van mijn klant?
  • Hoe behaal ik meer omzet bij mijn bestaande klanten?

Wat krijgen klanten van
AchterdeurDicht?

001-learningCreated with Sketch.

Video-uitleg

Aan de hand van tientallen video-instructies worden alle stappen persoonlijk uitgelegd.

icon-draaiboekenCreated with Sketch.

Draaiboeken

Waar nodig bieden wij draaiboeken aan, waarin precies beschreven staat hoe een bepaalde stap uitgevoerd kan worden.

icon-stappenplanCreated with Sketch.

Stappenplan

We helpen je stap voor stap naar minder klantverlies, meer omzet en een hogere klanttevredenheid.

icon-klantonderzoekCreated with Sketch.

Klantonderzoek

Plus en All-in klanten krijgen een professioneel uitgevoerd online klantonderzoek.

icon-ledencommunicatieCreated with Sketch.

Ledencommunity

Hier kunnen vragen worden gesteld, kunnen leden met elkaar communiceren en kunnen ervaringen worden uitgewisseld.

icon-praktijkvoorbeeldenCreated with Sketch.

Praktijkvoorbeelden

Hoe doen andere bedrijven dingen succesvol? Waar moet je rekening mee houden? Wij helpen leden met voorbeelden uit de praktijk.

icon-tipsCreated with Sketch.

Tips

Door de jaren heen hebben we geleerd wat heel goed werkt, maar ook wat je beter niet kunt doen. Deze ervaringen delen we met je.

icon-mobiledevicesCreated with Sketch.

OP ALLE devices

Het programma is geschikt voor alle devices. Dus bijvoorbeeld ook onderweg beschikbaar op je tablet of smartphone.

icon-gratisextrabonusCreated with Sketch.

Gratis extra bonus

Leden krijgen nog een extra bonus: een gratis marketingactie om direct meer omzet met bestaande klanten te realiseren.

ONZE PROGRAMMA'S.

Ga voor betere relaties, loyale klanten en meer omzet.

Bekijk hieronder onze tarieven. Welk programma past het best bij jouw wensen?

Basis programma

75,- 750,-
  • intructievideo's
  • voorbeeldbrieven
  • draaiboeken
  • praktijkvoorbeelden
  • telefonische support
  • online klantonderzoek
  • persoonlijke uitleg
  • begeleiding Klanten Arena
  • 1x persoonlijke begeleiding
  • 1x persoonlijk advies
  • 1x evaluatie
Direct van start Direct van start

Plus programma

175,- 1750,-
  • intructievideo's
  • voorbeeldbrieven
  • draaiboeken
  • praktijkvoorbeelden
  • telefonische support
  • online klantonderzoek
  • persoonlijke uitleg
  • begeleiding Klanten Arena
  • 1x persoonlijke begeleiding
  • 1x persoonlijk advies
  • 1x evaluatie
Direct van start Direct van start

All-in programma

450,- 4500,-
  • intructievideo's
  • voorbeeldbrieven
  • draaiboeken
  • praktijkvoorbeelden
  • telefonische support
  • online klantonderzoek
  • persoonlijke uitleg
  • begeleiding Klanten Arena
  • 1x persoonlijke begeleiding
  • 1x persoonlijk advies
  • 1x evaluatie
Direct van start Direct van start
Wat klanten zeggen

Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.

Diana Uyterhoeve,

Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!

Erik van den Dobbelsteen,

De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.

Gertjan Beijer,

Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.

Yvette Elberse,

Wij werken voor.