Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Meer klanttevredenheid
Maak van klanten ambassadeurs
Loyale klanten
Hogere klantwaarde
Meer omzet
Meer resultaat onder aan de streep
Welke onderwerpen behandelen wij voor een betere klantrelatie
- wat is aandacht eigenlijk?
- de verschillende manieren van aandacht geven
- alles onthouden is onmogelijk
- de kracht van de glimlach
- slim aandacht geven
- denk na over je klantbediening: voor wie doe je het
Wat klanten zeggen
Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.
Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!
De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.
Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.
Ben jij klaar voor een next level ondernemerschap?
- aandacht is het mooiste dat je iemand kunt geven
- oprechte interesse voor klanten maakt je bedrijf 2x zo mooi
- durf jij echte keuzes te maken in je klantbediening
- aandacht op afstand kan!