Hoe geef je slim aandacht

Op een persoonlijke en slimme manier aandacht geven. Juist in deze tijd!

tevreden klanten

Meer klanttevredenheid

Maak van klanten ambassadeurs

Tevreden en loyale klanten én medewerkers

Loyale klanten

Hogere klantwaarde

Financieel resultaat

Meer omzet

Meer resultaat onder aan de streep

Welke onderwerpen behandelen wij voor een betere klantrelatie

  • wat is aandacht eigenlijk?
  • de verschillende manieren van aandacht geven
  • alles onthouden is onmogelijk
  • de kracht van de glimlach
  • slim aandacht geven
  • denk na over je klantbediening: voor wie doe je het
Wat klanten zeggen

Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.

Diana Uyterhoeve,

Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!

Erik van den Dobbelsteen,

De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.

Gertjan Beijer,

Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.

Yvette Elberse,

Ben jij klaar voor een next level ondernemerschap?

  • aandacht is het mooiste dat je iemand kunt geven
  • oprechte interesse voor klanten maakt je bedrijf 2x zo mooi
  • durf jij echte keuzes te maken in je klantbediening
  • aandacht op afstand kan!