De kracht van vertrouwen

Met dit boek leg ik uit hoe ‘vertrouwen’ werkt en waarom het zo belangrijk is bij het bouwen van sterke klantrelaties.

tevreden klanten

Meer klanttevredenheid

Maak van klanten ambassadeurs

Tevreden en loyale klanten én medewerkers

Loyale klanten

Hogere klantwaarde

Financieel resultaat

Meer omzet

Meer resultaat onder aan de streep

Welke onderwerpen behandelen wij voor een betere klantrelatie!

  • waarom vertrouwen de basis is voor een geweldige klantrelatie
  • wat bepaalt of je vertrouwen krijgt
  • wat de belangrijkste ingrediënten voor vertrouwen zijn
  • zo simpel kan het zijn…
  • wat de invloed van de verwachting op vertrouwen is
  • wat de formule om vertrouwen te meten is
Wat klanten zeggen

Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.

Diana Uyterhoeve,

Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!

Erik van den Dobbelsteen,

De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.

Gertjan Beijer,

Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.

Yvette Elberse,

Ben jij klaar voor een next level ondernemerschap!

  • durf jij het aan om radicaal transparant te zijn
  • zorg voor de juiste capaciteiten binnen je bedrijf
  • ga voor concrete resultaten
  • doe jij echt wat je belooft
  • bereken jouw vertrouwen