klantonderzoek

Klantonderzoek.

Als je écht klantgericht wilt werken, moet je weten wat klanten van je verwachten, nu én in de toekomst. Zo kun je continu verbeteren en verrassen en daarmee de verwachtingen overtreffen.

MAAK GEBRUIK VAN JOUW BESTE ADVISEURS.

Klanten zijn adviseurs

Klanten zijn je beste adviseurs, en dat advies is nog gratis ook! Vraag klanten periodiek wat ze van je vinden: wat gaat er goed, wat kan er beter, hoe kunnen we je in de toekomst (nog) beter van dienst zijn? Dat soort vragen.

Kennis over klanten

Het is belangrijk om te weten wat klanten belangrijk vinden en wat ze van je verwachten. Als je dat weet, kun je verbeteren. Als je weet wat een klant verwacht, kun je deze verwachting ook overtreffen door verrassingen en vernieuwingen te bedenken.

Revolutionair klantonderzoek

Wij hebben een revolutionair klantonderzoek bedacht dat is gebaseerd op de bovenstaande uitgangspunten en in de praktijk geweldig werkt. Snel, simpel voor de klant, gebruikersvriendelijk en tegen lage kosten.

Klanten vertellen

Wij stellen geen vragen die jij graag van jouw klanten wilt weten maar laten klanten spontaan zeggen wat zij jou willen vertellen. Ons online klantonderzoek is niet anoniem, werkt snel en geeft inzicht in complimenten, verbeterpunten, boze klanten en ambassadeurs.

Ons klantonderzoek: vanaf 695,-

Wat klanten zeggen

Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.

Diana Uyterhoeve,

Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!

Erik van den Dobbelsteen,

De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.

Gertjan Beijer,

Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.

Yvette Elberse,