Klantonderzoek
- Wat voor soort klanten heb ik?
- Wie zijn mijn grootste klanten?
- Past de service die ik lever bij het soort klant?
- Hoe kan ik dit goed op elkaar afstemmen?
Wil jij ook meer succes behalen met je bestaande klanten?
Wij helpen!
In het AchterdeurDicht jaarprogramma gaan we je helpen jouw klantrelaties te verbeteren en daarmee meer omzet te behalen. Betere klantrelaties zorgen namelijk voor minder klantverlies, meer omzet én nieuwe klanten.
12 maanden
Geen
MKB-ondernemers die willen groeien!
Schrijf je nu in en start wanneer je wilt. Je kunt vandaag dus nog beginnen! De video’s zijn altijd en overal on-demand beschikbaar. Je kunt het programma dus volgen wanneer het jou uitkomt!
Wij bieden ook trainingen op locatie. Wil je dit in combinatie met ons AchterdeurDicht jaarprogramma? Dan ontvang je korting. Bekijk ook ons trainingsaanbod eens.
In één jaar tijd leren we je hoe je betere relaties met jouw klanten kunt opbouwen. Het AchterdeurDicht programma bestaat uit drie stappen:
1) klantonderzoek, 2) in gesprek en 3) verbeteren en vernieuwen.
Aan de hand van o.a. on-demand video’s, draaiboeken en praktijkvoorbeelden leren we je hoe je jouw klanten meer dan tevreden krijgt. Dit noemen wij “loyale klanten”.
Loyale klanten besteden namelijk meer, blijven langer bij je én raden jouw bedrijf vaker aan bij anderen. Zo ga jij al op korte termijn meer omzet behalen en zorg je voor een gezonde basis voor langetermijnsucces vanuit je bestaande klanten.
Aan de hand van tientallen video-instructies worden alle stappen persoonlijk uitgelegd.
Waar nodig bieden wij draaiboeken aan, waarin precies beschreven staat hoe een bepaalde stap uitgevoerd kan worden.
We helpen je stap voor stap naar minder klantverlies, meer omzet en een hogere klanttevredenheid.
Plus en All-in klanten krijgen een professioneel uitgevoerd online klantonderzoek.
Hier kunnen vragen worden gesteld, kunnen leden met elkaar communiceren en kunnen ervaringen worden uitgewisseld.
Hoe doen andere bedrijven dingen succesvol? Waar moet je rekening mee houden? Wij helpen leden met voorbeelden uit de praktijk.
Door de jaren heen hebben we geleerd wat heel goed werkt, maar ook wat je beter niet kunt doen. Deze ervaringen delen we met je.
Het programma is geschikt voor alle devices. Dus bijvoorbeeld ook onderweg beschikbaar op je tablet of smartphone.
Leden krijgen nog een extra bonus: een gratis marketingactie om direct meer omzet met bestaande klanten te realiseren.
Ik ben erg enthousiast over programma AchterdeurDicht. Het programma helpt je op een praktische manier om stapsgewijs het klantverlies te verminderen. Ik heb zelf meegemaakt dat het klantverlies binnen 2 jaar met 30% afnam. Door de praktische toepasbaarheid heb ik nog dagelijks plezier van de kennis die ik heb opgedaan met programma AchterdeurDicht. Ik beveel het iedereen aan.
Ik vond het fantastisch om te zien dat het programma AchterdeurDicht niet alleen succesvol werkt bij bedrijven, maar ook op de HZ University of Applied Sciences waar ik met AchterdeurDicht heb gewerkt aan het verbeteren van de kwaliteit van de opleiding en intensiever samen ging werken met studenten. We realiseerden een zeer hoge studenttevredenheid voor de opleidingen waar ik verantwoordelijk voor was. Het resultaat: een notering binnen twee jaar in de Nederlandse top 3 volgens het jaarlijkse onderzoek van de Elsevier en Studiekeuzegids. Een echt aanrader!
De aanpak die Dick Mik bedacht, heeft tot grote verbeteringen geleid: meer klantgerichtheid, klantfocus en een hogere klanttevredenheid.
Super concept, een eyeopener voor veel organisaties en werknemers. Ik heb het geluk gehad dit te mogen beleven. Dick Mik geeft op zijn positieve manier perfect weer waar de knelpunten zitten en hoe deze op te lossen. De klant centraal stellen en oplossingsgericht werken. Ik sluit graag weer aan.
Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we je voorkeuren voor cookie instellingen kunnen opslaan.
Als je deze cookie uitschakelt, kunnen we je voorkeuren niet opslaan . Dit betekent dat elke keer dat je deze site bezoekt het nodig is om cookies weer in te schakelen of uit te schakelen.
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Schakel eerst strikt noodzakelijke cookies in om je voorkeuren op te slaan!